راه های افزایش بازدید اینستاگرام در سال 2023 | پروفایل+استوری+ریلز

افزایش بازدید اینستاگرام به معنای موفقیت در این شبکه اجتماعی پرطرفدار است. دیدید چه شد؟ الگوریتم‌های جدید اینستاگرام نیز به دنبال محتوای مفید و تعاملی با کاربران هستند. این روزها خبری از قدرت استوری و پست‌های اسلایدی نیست و همه در مورد ریلز و ایمپرشن و تاپیک صحبت می‌کنند. متاسفانه دیگر تعداد فالور زیاد تنها نشانه قدرت صفحه اینستاگرام شما نیست!

افزایش بازدید اینستاگرام
افزایش بازدید اینستاگرام

برای بالا بردن ویوو و بازدید اینستاگرام باید در فید کاربران بی‌شماری قرار بگیرید که جزو مخاطبان تارگت شما هستند اما هنوز محتوا و پیج شما را کشف نکرده‌اند. این روزها اینستاگرام روش خاص خود را دارد و دقیقا معلوم نیست بر چه اساس محتواهایی را برای نمایش به کاربران انتخاب می‌کند. اما همین قدر بدانید که هوشمندی این رسانه خیلی بیشتر از قبل شده است.

برای همین ما در آریانگاران تعدادی از بهترین ترفندها که برای افزایش بازدید اینستاگرام موثر واقع خواهند شد را اینجا برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم.

پس بزن که بریم تو دلش!

نکات مهم افزایش بازدید اینستاگرام

ابتدا 8 نکته زیر را برای افزایش بازدید اینستاگرام در نظر بگیرید تا بعد از این به ترتیب وارد چند ترفند برای هر بخش پست، استوری، ریلز و پروفایل شویم.

  1. بهینه‌سازی صفحه اینستاگرام.
  2. اطلاع از الگوریتم‌های جدید اینستاگرام.
  3. بهینه‌سازی پست‌های اینستاگرام.
  4. از محتوای ریلز بهره ببرید.
  5. استوری‌های بیشتری داخل صفحات اینستاگرام منتشر کنید.
  6. محتواهای تولید شده توسط کاربر را داخل صفحه خود منتشر کنید
  7. با اینفلوئنسرهای اینستاگرام در ارتباط باشید.
  8. پست‌های مربوط به خرید منتشر کنید

راه های افزایش بازدید اینستاگرام در پست و استوری

محتواهای ویدیویی این روزها غوغا می‌کنند. شما با سفارش محتوای ویدیویی و انتشار آن در صفحه اینستاگرام اولین قدم مهم برای در معرض دید قرار گرفتن را انجام داده‌اید. برای افزایش بازدید اینستاگرام در محتوای ویدیویی، موارد زیر را حتما در نظر بگیرید.

تعداد هشتگ مناسب برای ویوو بیشتر
تعداد هشتگ مناسب برای ویوو بیشتر

11 تا هشتگ به کار ببرید

حتی ما این تعداد را به بازه بین 5 تا 8 برای شما توصیه می‌کنیم. دیگر زمانه هشتگ‌های طولانی و بی‌ربط تمام شده است. سعی کنید کمتر از 11 هشتگ مرتبط و خوب مرتبط با پست ویدیویی را پیدا کنید و در انتهای پست خود اضافه کنید. مطالعات صورت گرفته روی تاثیر هشتگ روی بازدید خوب اینستاگرام نشان داده است که حدود 11 هشتگ در ایجاد تعامل و افزایش بازدید تاثیر بهینه‌تری دارد.

یادتان باشد عدد 11 هشتگ بیشتر برای صفحات با کمتر از 1000 فالوور جواب است. برای همین اگر به تازگی فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرده‌اید، به این عدد فکر کنید. هشتگ راهی برای افزایش بازدید در اینستاگرام و جلب توجه به پست‌ها است.

برای افزایش بازدید اینستاگرام از نور طبیعی برای عکس هایتان استفاده کنید

نور طبیعی به عکس‌های شما حال و هوای باحال و خوبی می‎بخشد. بعلاوه که عمق و تجسم عکس را بهتر نشان می‌دهد.

از ساعات طلایی طلوع و غروب آفتاب برای عکس گرفتن استفاده کنید. در این دو تایم سایه‌ها و افکت‌های نورانی خواهید داشت که عکس شما را شاخص و طبیعی جلوه خواهد داد. الگوریتم‌های اینستاگرام این مسئله را به خوبی پردازش خواهند کرد.

از آهنگ‌ها، جلوه‌ها و موضوعات پرطرفدار استفاده کنید

از دیگر راه‌ها برای افزایش بازدید اینستاگرام می‌توان به استفاده از موزیک‌های ترند و داغ اشاره کرد. در واقع شما باید به سمت قطار ترندها خیز بردارید.

وقتی یک چیزی تبدیل به ترند می‌شود همه شروع به استفاده از آن می‌کنند تا ویوو و بازدید اینستاگرام خود را افزایش دهند. پس می‌توانید در مورد موضوعات پرطرفدار صحبت کنید، آهنگ‌های محبوب را پیدا کنید و از جلوه‎‌های داغ روز در ویدیو‌های خود استفاده کنید.

ریلز را در فید به اشتراک بگذارید

اگر محتوای ریلز می‌خواهید منتشر کنید، می‌توانید آن را به طور انحصاری در بخش reels آپلود کنید. اگر این کار را نکنید، افراد برای دیدن ریلیزهای شما باید جداگانه به تب ریلز بروند و واقعیت را بخواهید خیلی افراد این کار را نمی‌کنند. پس گزینه “also share in feed” را هم بزنید تا به طور خودکار در کنار دیگر پست‌های شما قرار بگیرد. به این صورت شما شانس بیشتری برای افزایش بازدید اینستاگرام خواهید داشت.

برای افزایش بازدید اینستاگرام از تیک تاک ایده جدید بگیرید

ریلز بیشتر شبیه به ویدیوهای کوتاه در تیک تاک است. همانطور که می‌دانید تیک تاک این روزها طرفداران زیادی دارد. برای همین ویدیوها و محتواهای آن می‌تواند یک معدن طلایی برای ایده‌پردازی و افزایش بازدید اینستاگرام است.

در اینستاگرام خلاق باشید
در اینستاگرام خلاق باشید

به تیک تاک بروید و موارد محبوب و پرطرفدار را پیدا کنید و به عنوان موارد الهام‌بخش در صفحات خود از آن استفاده کنید. بدین صورت فالورهای بیشتری جذب خواهید کرد و به تبع میزان بازدید ریلز شما بیشتر خواهد شد. در نتیجه یک ترافیک ارگانیک را از اینستاگرام به دست خواهید آورد.

از کپی های جذاب و عکس‌ های کوچک استفاده کنید

اولین بخش از یک ریلز که به چشم می‌آید، عکس یا کاور آن است. اگر می‌خواهید نگاه کاربران اینستاگرام را به محتواهای خود جذب کنید، از متن‌های جذاب و مناسب در تصاویر کوچک استفاده کنید. این یک تور پهن و کارا برای جذب کاربران جدید و افزایش بازدید اینستاگرام است.

اندازه متن و رنگ‌بندی و طرح تصویری که به کار می‌برید نیز بسیار اهمیت دارد. کاربر باید بتواند به راحتی آن را بخواند و متوجه آن شود. لطفا از انتخاب عکس‌های بی‌ربط به محتوا جدا خودداری کنید. هرچه رئال‌تر و طبیعی‌تر باشید، زودتر به تارگت افزایش بازدید پست‌های اینستاگرامی خود خواهید رسید.

به کیفیت ریلزهای خود توجه کنید

ریلزها کوتاه و سریع هستند اما این بدین معنا نیست که شما کیفیت را قربانی کنید. در واقع برای ریلز شما باید محتواهایی به اشتراک بگذارید که کوتاه هستند و در عین حال کیفیت بالایی دارند.

چرا؟ چون این به تمام مخاطبان شما این حس را القا خواهد کرد که شما برای زمان آن‌ها ارزش قائل هستید و به دنبال ارائه محتوای درجه یک می‌باشید. همین تاثیر فوق‌العاده‌ای بر روی افزایش بازدید اینستاگرام شما خواهد داشت.

کاربران به محض تماشای محتوای کوتاه و مفید در ریلز در صفحه شما خواهند ماند و ریلز را تا پایان تماشا خواهند کرد. حتی امکان دارد برای تماشای محتوای بیشتر به صفحه شما بیایند، شما را فالو کنند و این یعنی چه؟

بازدیدهای بیشتر در اینستاگرام!

با کاربران اینستاگرام خود در تعامل باشید

می‌دانید عمق فاجعه چیست؟ اینکه کاربر احساس کند فقط خواننده است و کسی با او کاری ندارد. شاید پیش خود بگویید بر روی نظرات هر فالوور لایک می‌کنم و همین در او حس خوبی ایجاد خواهد کرد. اما این بهترین راه برای ایجاد حس شنیده شدن در کاربران اینستاگرام نیست.

اگر به دنبال افزایش بازدید اینستاگرام خود هستید، باید به تعامل بیشتر با کاربران خود توجه کنید. اگر در بخش کامنت‌ها سوال یا نظری دارند، به طور کاملا هوشمندانه و تعمدی به آن‌ها پاسخ دهید. این کاربران خیلی اهمیت دارند. این‌ها همانهایی هستند که احتمال نظر دادن بالایی دارند. اگر کامنت آن‌ها را پاسخ دهید، بر روی پست بعدی شما نیز نظر درج خواهند کرد.

انتشار محتوای باکیفیت و تعاملی
انتشار محتوای باکیفیت و تعاملی

می‌توانید با دنبال کردن هشتگ‌های پرطرفدار به پست‌های جدید حوزه مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید و تولید محتوای اینستاگرام انجام دهید. در ادامه نیز اگر می‌خواهید بازدید اینستاگرام شما بیشتر شود، در کامنت و دایرکت پاسخگوی کاربران خود باشید.

یک راه دیگر برای صفحاتی که فالور زیادی ندارند و به دنبال دیده شدن و جذب فالور هستند این است که در مورد پست‌های مشابه کامنت بگذارید و یا بازدیدکنندگان صفحات مهم و پربازدید را دنبال کنید تا به شما فالو بک دهند.

با استوری و ریلزهای اینستاگرام تولید محتوای خلاق کنید

این روزها راه‌های زیادی برای اشتراک‌گذاری محتوا در کل شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. اینستاگرام نیز تا به امروز پیشتاز آن‌ها بوده است. انتشار پست‌های معمولی در اینستاگرام عالی است اما از ویژگی‌های دیگر اینستاگرام از جمله استوری، ریلز و لایو برای جذب مخاطب و افزایش بازدید در اینستاگرام غافل نمانید. تمامی این روش‌های اشتراک‌گذاری محتوا برای ایجاد فرصت هیجان در مخاطب است.

وقتی در مورد مخاطب بیشتر و افزایش ویو اینستاگرام صحبت می‌کنیم، ترجیحات کاربران مطرح می‌شود. کاربران مختلف نیز ترجیحات متفاوتی دارند. حتی یک کاربر خاص می‌تواند درزمان‌های مختلف ترجیحات مختلفی داشته باشد.

نکته مهم: بسته به هدف و پیام، نوع خاصی از محتوای اینستاگرام یعنی پست، استوری، ریلز و لایو را انتخاب کنید.

این مسئله یک بحث بسیار خوب نیز به دنبال دارد و بدون اینکه آزاردهنده به نظر برسید، پست‌های بیشتری برای مخاطبان خود ارسال خواهید کرد و این مسئله کاربران شما را آزرده نخواهد کرد که:

“این بابا باز این اومد که”

مسئله مهم دیگر در مورد افزایش بازدید اینستاگرام، استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر است. کسانی که شما در استوری تگ می‌کنید یا شما را منشن می‌کنند را بازنشر کنید. این یک راه عالی برای ایجاد گسترش محتوا و ایجاد جامعه در سوشال مدیا است. این کار را برندهای بزرگ حتی انجام می‌دهند. شما نمی‌خواهید انجام دهید؟

برای افزایش بازدید اینستاگرام به طور مستمر محتوای باکیفیت تولید کنید

ایجاد مخاطب جدید دشوار است اما از دست دادن آن آسان است. بخصوص در پلتفرم‌های اجتماعی که بر اصل محتوا است و خوراک آن انواع محتوا برای کاربر است. حال در مورد اینستاگرام این مسئله تماما به تصاویر بصری برمی‌گردد.

اما محتوای شما نباید فقط از نظر بصری جذاب باشد، بلکه باید یک محتوای مرتبط، انگیزشی و دوست‌داشتنی باشد. این مسئله جنبه انسانی و حسی برند شما را شکل می‌دهد.

برای این مسئله یک آزمون تحت عنوان “آزمون کاربر” انجام دهید. خودتان را جای کاربر بگذارید و یا از آن‌ها بپرسید که آیا محتواهای شما با آن‌ها همخوانی دارد. نتایج جالبی به دست خواهید آورد.

شاید زمان آن رسیده باشد که مقداری در استراتژی‌های خود در افزایش بازدید اینستاگرام تجدیدنظر کنید.

اگر نمی دانید چگونه با گوشی محتوای ویدیویی تولید و ضبط کنید حمله کنید به این مقاله 🙂

بهترین زمان را برای انتشار محتوا در اینستاگرام پیدا کنید

آمار مربوط به زمان‌های طلایی و بهترین روزها برای انتشار محتوا را می‌توانید از بخش insight اینستاگرام صفحه خود پیدا کنید. عموما ساعات 2 بعد از ظهر، 11 صبح و 10 جمعه‌ها، زمان‌هایی است که کاربران بیشتری در اینستاگرام حضور دارند. یعنی اگر در این زمان‌ها محتوا انتشار دهید، بازدید بیشتری را نیز خواهید داشت.

حتما یک تحلیل از رفتار کاربران خود داشته باشید و اگر قصد ویو گرفتن دارید، در زمان‌های طلایی انتشار محتوا انجام دهید.

راه های افزایش بازدید پروفایل در اینستاگرام

افزایش بازدید اینستاگرام خیلی مهم است و ما همه این را می‌دانیم. پس باید به بحث مربوط به افزایش بازدید پروفایل برند نیز بپردازیم. چکار کنیم که پروفایل ما توسط کاربران بیشتری دیده شود.

افزایش بازدید پروفایل اینستاگرام
افزایش بازدید پروفایل اینستاگرام

یعنی کاربری که پست ما را در جای دیگری مشاهده می‌کند، آیا نام منتشرکننده را انتخاب می‌کند؟ چکار باید کرد؟

یک نام کاربری ساده و منحصر بفرد انتخاب کنید

هرچه نام اینستاگرام شما پیچیده‌تر باشد، کاربران سخت‌تر شما را پیدا خواهند کرد. بخصوص اگر صاحب یک برند خاص هستید. اولین قدم برای افزایش بازدید اینستاگرام در بخش پروفایل انتخاب نام کاربری ساده و جذاب است. اینگونه است که افراد به راحتی شما را پیدا می‌کنند و حتی احتمال فالو کردن پیج‌های با اسم کوتاه و مشخص بیشتر است.

یک کلمه کلیدی به عنوان خود اضافه کنید

این کلمات حوزه کاری و نوع انتظارات مخاطبان را روشن‌تر خواهد کرد. اگر ما در صفحه اینستاگرام آریانگاران، کلمه کلیدی تولید محتوا را اضافه کرده‌ایم قطعا به کسانی که برای بار اول به پیج ما می‌آیند بسیار کمک خواهد کرد. اگر می‌خواهید بازدید اینستاگرام خود را زیاد کنید و به دنبال ترافیک هستید، از کلمات کلیدی پرطرفدار و مرتبط در عنوان صفحه استفاده کنید. اینگونه شانس بیشتری به مخاطبان جدید و مرتبط به حوزه کاری خود خواهید داد.

پروفایل اینستاگرام خود را بهینه کنید

پیشنهاد ما این است که پروفایل رقبای موفق خود در اینستاگرام را نگاه کنید. اگر دقت کرده باشید در بخش ویرایش پروفایل شما گزینه‌های زیادی برای وارد کردن دارید، از همه آن‌ها به طور مناسب استفاده کنید و پروفایل خود را بهینه کنید. اضافه کردن آدرس وب‌سایت (اگر ندارید، آدرس لینکدین)، اضافه کردن کتگوری، یک هشتگ مرتبط در پروفایل، آدرس مراجعه حضوری، راه‌های ارتباطی (ایمیل، تماس، واتساپ و …) همگی راهی برای بهینه‌سازی پروفایل و افزایش بازدید اینستاگرام است.

یادتان بماند اولین برداشت کاربران از صفحه شما خیلی مهم است. در بخش پروفایل باید کاری کنید که آن‌ها دکمه follow را  انتخاب کنند.

چگونه بازدید استوری اینستاگرام را افزایش دهیم؟

شک ندارم شما هم به دنبال افزایش بازدید ویووهای استوری خود در سال 1402 هستید. بیش از 500 میلیون کاربر روزانه از بخش استوری اینستاگرام دیدن می‌کنند. اگر استراتژی‌های اینستاگرام مارکتینگ خود را روی افزایش بازدید اینستاگرام در بخش استوری قرار دهید، احتمالا بازدهی بالایی را تجربه خواهید کرد.

در اینجا 5 نکته ضروری که به افزایش فوری بازدیدهای استوری‌های اینستاگرام کمک می‌کند را آورده‌ایم.

افزایش ویوو پست و ریلز
افزایش ویوو پست و ریلز

یک استوری که تعامل کاربر را بر بیانگیزد را به کار ببرید

استوری ابزارهای مختلفی برای اضافه کردن در زمان انتشار دارد. از باکس سوالات یا کوسچن باکس، استوری، پل، ایموجی اسلایدر و … برای ایجاد تعامل متقابل از سوی کاربر استفاده کنید.

برای افزایش بازدید اینستاگرام در پایان روز یک اسلاید جدید استوری اضافه کنید

فرض کنید یک سلسله استوری گذاشته‌اید و افراد خوب یا بد از آن دیدن کرده‌اند. در ساعات پایانی دوره آن‌ها اگر یک استوری دیگر باکیفیت اضافه کنید احتمال زیاد نتیجه خوبی روی بالا بردن بازدید استوری‌ و حتی دیگر استوری‌های پیشین خواهد گذاشت. این روش را می‌توانید روی صفحه خود تست کنید و اگر نتیجه گرفتید، اینجا به ما خبر بدهید.

محتوای انحصاری  و خاص خود را استوری کنید

این مورد مقداری سنتی به نظر می‌رسد، اما جواب است. استوری انحصاری برند شما می‌تواند یک کد تخفیف خاص یا داستان آموزشی و یا نقطه نظر مدیر عامل یا افراد حاضر در مجموعه باشد.

کلوز فرند یا دایره دوستان نزدیک ایجاد کنید

حتما این بخش از اینستاگرام را دیده‌اید. اگر برای جمعی از کاربران خود این بخش را فعال کنید، استوری‌های شما بیشتر و با احتمال قوی‌تری دیده خواهد شد.

البته که این راه برای همه صفحات بخصوص برندها کار جالبی نیست و توصیه نمی‌کنیم. اما برای مواردی خاص می‌تواند خیلی مفید باشد.

در تولید و انتشار استوری ثابت قدم باشید

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش بازدید اینستاگرام در بخش استوری تداوم و استمرار است. این راه همیشه جواب است و به تعامل بیشتر و افزایش فروش منجر خواهد شد. فقط مقداری باید صبر کنید. استمرار و انتشار روزانه استوری بهتر از پست است. برای همین همیشه تعداد استوری‌ها در استراتژی اینستاگرام شما باید بیشتر از پست باشد.

جمع بندی

افزایش بازدید اینستاگرام برای گرفتن فالور بیشتر و داشتن یک اینستاگرام مارکتینگ موفق خیلی مهم است. میزان تعامل پیج اینستاگرام شما نیز بر این اساس قابل سنجش است. ما در این مقاله راه‌های مختلف و ترفندهای جدید برای بالا بردن ویوو در اینستاگرام در بخش‌های مختلف پست، استوری، ریلز و پروفایل را به شما گفتیم.

خدمات تولید محتوای اینستاگرام آریانگاران را برای داشتن یک بازار هدف مناسب و افزایش تعامل با فالورها را از دست ندهید. ما همیشه به شما محتوای باکیفیت، به روز و یونیک ارائه خواهیم داد.

به نظر شما چه ترفند دیگری برای افزایش بازدید در اینستاگرام وجود دارد؟ برایمان بنویسید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دامنه hezardokan.com به فروش می‌رسد 🙂

هزاردکان، پرفکت برای سایت فروشگاهی و مارکت پلیس

دامنه khoshkhoshon.ir به فروش می‌رسد 🙂

خوش خوشون، پرفکت برای سایت تبلیغاتی، تخفیف و …

دامنه yetamas.com به فروش می‌رسد 🙂

یه‌تماس، پرفکت برای سایت های خدماتی و مشاوره و …

دامنه زیبای startu.ir به فروش می‌رسد 🙂

استارتو، پرفکت برای سایت های تکنولوژی، خبری، کسب و کار،  و …

دامنه زیبای ghandil.com به فروش می‌رسد 🙂

قندیل، پرفکت برای سایت خدماتی، گردشگری و …

جدیدترین مقالات آریانگاران

اینجا برای تبلیغات شما است

شماره هماهنگی: 09360589298

فهرست