10 تا از بهترین برنامه های ضبط ویدیو با گوشی در سال 2023

مقدمه ای بر بهترین برنامه های ضبط ویدیو با گوشی

بهترین برنامه های ضبط ویدیو با گوشی تا چه اندازه می‌توانند در پیشبرد اهداف تعیین شده کارساز باشند؟ با استفاده از این برنامه‌ها چه محتواهای ویدیویی می‌توان ساخت؟ آیا برای همه موارد مفید و کاربردی هستند؟ اگرچه اسمارت‌فون‌های اندرویدی دارای یک برنامه ضبط‌کننده ویدیوی داخلی هستند، اما تمام ویژگی‌های مورد نیاز برای ضبط ویدیوهای با کیفیت بالا را ارائه نمی‌دهند. اگر ویدیوی شما جذاب باشد، بازدیدهای بیشتری خواهید داشت.

طبق نظرسنجی TechSmith، تقریبا 83 درصد از پاسخ‌دهندگان تماشای ویدیو را به دسترسی به اطلاعات ترجیح می‌دهند. ویدیوها می‌توانند اطلاعات مختلف، آموزش‌های متفاوت و حتی موضوعات سرگرم‌کننده باشند. در این بین ساخت ویدیوهای آموزشی از اهمیت خاصی برخوردار هستند. با این حال، انتخاب یک ضبط‌کننده صفحه نمایش مناسب برای نیازهای شما می‌تواند دردسرساز باشد. 

ما توی 8 مرحله بهت گفتیم چجوری پکیج آموزشی خودتو بسازی، بساز دیگه!

یکی از مؤثرترین شیوه‌های آموزش، استفاده از ویدیوی آموزشی ساخته شده با برنامه‌های مختلف در این زمینه است. استفاده از بهترین برنامه های ضبط ویدیو با گوشی به دلیل راحتی و در دسترس بودن می‌توانند جایگزین مناسبی برای آموزش‌های حضوری باشند.

امروزه بیش از پیش، بهترین برنامه های ضبط ویدیو با گوشی رونق گرفته است و کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است، کاربرانی که بدون حضور در کلاس‌های آموزشی و … می‌توانند در زمان‌های مختلف با برنامه‌های آموزشی، آموزش ببینند و حتی از دیدن برنامه‌های ویدیویی سرگرم‌کننده، لذت ببرند. ما در این مقاله قصد داریم بهترین برنامه های ضبط ویدیو با گوشی را به شما معرفی کنیم تا در ساخت انواع ویدیوها به شما کمک کند، پس تا پایان ما را همراهی کنید.

برنامه های ضبط ویدیو، چرا به سرعت در حال رشد هستند؟

آیا می‌دانید تقریبا 66 درصد از کاربران ویدیو را به عنوان منبع شماره یک اطلاعات در نظر می‌گیرند؟ از آنجایی که ویدیوها نسبت به متون طولانی، جذاب‌تر و فراگیرتر هستند، بهتر می‌توانند پیامی را به بینندگان منتقل کنند. همین امر سبب شده است که حتی کسب‌وکارهای مختلف برای افزایش فروش خود محتوای ویدیویی تولید کنند تا مخاطبان بیشتری را نیز با خود همراه سازند. تقریبا 86 درصد از مشاغل از بازاریابی ویدیویی برای افزایش آگاهی از برند خود و دستیابی به مشتریان جدید استفاده می‌کنند. همچنین، به لطف پیشرفت‌های فناوری، ویدیوها راحت‌تر از همیشه در دسترس هستند.

اگر هم به دنبال بهترین برنامه های ضبط ویدیو روی دسکتاپ و تولید محتوای ویدیویی با لپتاپ هستی بیا اینجا!

علاوه بر این، انتظار می‌رود دسترسی و استفاده از ویدیو در آینده حتی بیشتر شود. مردم به طور فزاینده‌ای به محتوای ویدیویی برای دسترسی به اطلاعات، سرگرمی و آموزش متکی هستند. با پیشرفت تکنولوژی، پخش ویدیو نیز سریعتر و قابل اعتمادتر خواهد شد. ساخت ویدیوی آموزشی امروزه یکی از متداول‌ترین و بهترین روش‌ها برای آموزش موضاعات متفاوت و کاربرپسند، نرم‌افزارهای مختلف و … است که در بین مخاطبان پرطرفدار است.

بهترین برنامه‌های ضبط ویدیو با گوشی
بهترین برنامه‌های ضبط ویدیو با گوشی

بهترین برنامه های ضبط ویدیو با گوشی

ضبط ویدیو برای آموزش موارد مختلف و خاص با توجه به این که مخاطبان بسیاری را با خود همراه کرده است و همچنین برای دسترسی به ضبط راحت‌تر و ساده‌تر و استفاده بهینه از تلفن‌های همراه، در حال حاضر سبب شده است برنامه‌های مختلفی با ویژگی‌های متفاوتی عرضه شود. در ادامه به معرفی بهترین برنامه های ضبط ویدیو با گوشی می‌پردازیم.

  1. برنامه ضبط ویدیو Filmic Pro

برنامه Filmic Pro اولین برنامه حرفه‌ای ضبط ویدیو است که ویژگی‌های پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد و فاقد نسخه رایگان است. شما کنترل دستی کاملی بر وضوح ویدیو، نرخ فریم، منحنی‌های گاما و بسیاری موارد دیگر در این برنامه دارید.

آخرین نسخه Filmic Pro از صدای 16 و 24 بیتی با صدای اختصاصی QAM (مانیتور صوتی با کیفیت) پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد صدای با کیفیت بالا را در تلفن اندرویدی خود ضبط کنید. ویژگی منحنی گاما (شامل منحنی‌های گامای مسطح و لگ) آن به کاربران کمک می‌کند تا ویدیوهای جذاب‌تری را روی هر سطحی ضبط کنند.

علاوه بر این، شامل حالت‌های نوردهی اختصاصی نیز است و با استفاده از این برنامه می‌توانید با سرعت بالای 240 فریم در ثانیه، حرکات سریع را ثبت کنید. در مجموع، این برنامه شامل تمام ویژگی‌هایی است که برای ضبط ویدیوهای با کیفیت بالا نیاز دارید که خروجی آن قابل مقایسه با دوربین‌های فیلمبرداری درجه یک است.

برنامه Filmic Pro قبلا یک بار هزینه 15 دلاری را دریافت می‌کرد و برنامه برای ادامه رایگان می‌شد اما اخیرا به اشتراک هفتگی (2/99 دلار) و سالانه (50 دلار برای سال) تغییر یافته است. این برنامه یکی از بهترین برنامه‌ های ضبط ویدیو با گوشی محسوب می‌شود که سازگار با سیستم عامل اندروید و iOS (گوشی‌های آیفون) است.

برنامه Filmic Pro مناسب ضبط ویدیو با گوشی
برنامه Filmic Pro مناسب ضبط ویدیو با گوشی
  1. برنامه ضبط ویدیو Open Camera

Open Camera یکی از بهترین برنامه های ضبط ویدیو با گوشی است که کاملا رایگان می‌باشد و ویژگی‌های زیادی را برای ضبط ویدیوی متناسب با نیاز شما ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن علاوه بر فیلمبرداری، می‌تواند عکس نیز بگیرد.

با استفاده از این برنامه ضبط ویدیو می‌توانید ویدیوهای خلاقانه را با رزولوشن‌ها و نرخ‌های فریم مختلف، تا 4K و  UHD با سرعت 60 فریم در ثانیه ضبط کنید. شما کنترل کاملی روی حالت‌های میزان بیت و نوردهی دارید. همچنین لیست ویژگی‌های آن شامل عملکردهای مطلوبی است که برنامه دوربین داخلی را بهبود می‌بخشد. Open Camera همچنین از جدیدترین برنامه فیلمبرداری API  پشتیبانی می‌کند. این API به برنامه اجازه می‌دهد فوکوس دستی، نوردهی، تعادل رنگ سفید، حالت پشت سر هم نوردهی، ضبط RAW (از طریق DNG) و ویدیوی حرکت آهسته را تنظیم کند.

علاوه بر این می‌توانید ویدیوهای تایم لپس ایجاد کنید و حتی فیلم‌های اسلوموشن با نرخ فریم پایین 1 فریم در ثانیه ضبط کنید. این اپلیکیشن کدک‌های ویدیویی متعدد و فرمت‌های ضبط را برای انتخاب بهترین حالت ممکن برای شما ارائه می‌دهد.

به طور کلی، Open Camera بهترین برنامه ضبط ویدیو رایگان برای دستگاه‌های تلفن همراه اندروید برای ضبط فیلم بدون واترمارک است. برای ضبط محتوای ویدیویی با ظاهر حرفه‌ای، ویژگی‌های استثنایی را به صورت رایگان ارائه می‌دهد.

Open Camera برنامه ضبط ویدیو
Open Camera برنامه ضبط ویدیو
  1. برنامه ضبط ویدیو Cinema FV-5

یکی دیگر از بهترین برنامه های ضبط ویدیو با گوشی که نسخه پولی و رایگان دارد و سازگار با سیستم عامل اندروید است، اپلیکیشن Cinema FV-5 است. این برنامه همچنین کنترل‌های دستی کاملی را بر روی تنظیمات مختلف ویدیو مانند میزان بیت، نرخ نمونه‌برداری صدا، تعداد کانال‌ها، نسبت ابعاد و … به شما می‌دهد.

همچنین می‌توانید ویدیوهایی با وضوح بالا 4K ضبط کنید. حتی می‌توانید در حین ضبط، هیستوگرام‌های RGB و درخشندگی را در زمان واقعی مشاهده کنید. علاوه بر این، این برنامه حالت‌های مختلف ضبط ویدیو را برای انتخاب بر اساس علاقه شما فراهم می‌کند. به طور کلی اپلیکیشن Cinema FV-5 یکی از بهترین برنامه‌های فیلمبرداری است که ویژگی‌های باورنکردنی را با قیمت پایین ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های کلیدی این برنامه می‌توان به Audio Level Meter برای تنظیم صدا در حین ضبط اشاره کرد که از بسیاری از کدک‌ها و فرمت‌های ویدیویی پشتیبانی می‌کند. همچنین برای افزودن اطلاعات مکان، پشتیبانی از برچسب‌گذاری جغرافیایی ویدیو را ارائه می‌دهد.

اپلیکیشن Cinema FV-5 برای ضبط ویدیو با موبایل
اپلیکیشن Cinema FV-5 برای ضبط ویدیو با موبایل
  1. برنامه ضبط ویدیو Apowersoft Screen Recorder

برنامه Apowersoft Screen Recorder یک برنامه ضبط صفحه نمایش رایگان است که برای دستگاه‌های اندرویدی در دسترس است و از بهترین برنامه های ضبط ویدیو با گوشی به حساب می‌آید. با این اپلیکیشن می‌توانید فیلم‌های UHD را با صدا ضبط کنید. همچنین می‌توانید با چند ضربه از فعالیت‌های صفحه نمایش خود با وضوح بالا عکس بگیرید. این ضبط‌کننده صفحه تمام ابزارهای لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد تا ویدیوهای یوتیوب، TikTok، گیم پلی یا تماس‌های ویدیویی را ضبط کنید.

می‌توانید وضوح تصویر، میزان بیت و نرخ فریم را با توجه به ترجیحات خود تنظیم کنید. علاوه بر این می‌توانید منطقه ضبط را برای تجربه شخصی‌تر سفارشی کنید. علاوه بر ضبط ویدیو، می‌توانید کلیپ‌های ویدیویی ضبط‌شده را نیز ویرایش کنید، مانند کوتاه کردن آنها برای حذف صحنه‌های غیر‌ضروری. محدودیت زمانی ضبط نیز در این اپلیکیشن وجود ندارد. همچنین امکان اشتراک‌گذاری ویدیوی ضبط شده را در سیستم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی یا از طریق ایمیل فراهم می‌کند.

برنامه Apowersoft Screen Recorder
برنامه Apowersoft Screen Recorder
  1. برنامه ضبط ویدیو Mobizen Screen Recorder

برنامه Mobizen Screen Recorder یکی از بهترین برنامه های ضبط ویدیو با گوشی است که در بین کاربران اندروید محبوبیت خاصی دارد به طوری که بیش از 200 میلیون بار در سراسر جهان دانلود شده است. شما به راحتی می‌توانید با یان برنامه، ضبط ویدئو و پخش زنده را فقط با یک کلیک مستقیم روی تلفن همراه خود شروع کنید.

این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد تا فیلم‌هایی با وضوح 2560×1440 (Quad HD) با نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه ضبط کنید. علاوه بر این، یک فیس‌کم (Facecam) برای ضبط حالات چهره شما در حین ضبط برای انتقال بهتر پیام شما فراهم می‌کند.

همچنین، می توانید یک واترمارک سفارشی به ویدیوی ضبط شده خود اضافه کنید. ویژگی سازنده GIF داخلی آن به شما امکان می‌دهد بخشی از یک ویدیو را به یک GIF متحرک تبدیل کنید. همچنین ابزارهای ویرایش مختلفی را برای اصلاح ویدیوهای گرفته شده شما فراهم می‌کند.

برنامه Mobizen Screen Recorder ابزارهای طراحی را هنگام ضبط ارائه می‌دهد، بنابراین با کنترل‌های دستی، قدرت کاملی بر تنظیمات کیفیت ویدیو دارید. این ضبط‌کننده ویدئو در دستگاه‌های آیفون نیز موجود است و دارای نسخه رایگان است.

برنامه Mobizen Screen Recorder
برنامه Mobizen Screen Recorder
  1. برنامه ضبط ویدیو Camera MX

برنامه Camera MX از بهترین برنامه های ضبط ویدیو با گوشی است که دارای نسخه رایگان است و شامل خریدهای درون‌برنامه‌ای برای دسترسی به ویژگی‌های ممتاز مانند فیلترها و حالت‌های ضبط پیشرفته می‌شود. با این برنامه مانند سایر اپلیکیشن‌ها، می‌توانید ویدیوهایی با رزولوشن‌های مختلف از جمله 4K و فول اچ دی (FHD) ضبط کنید. علاوه بر این، این برنامه به شما امکان می‌دهد فیلم‌های اسلوموشن یا تایم لپس بگیرید.

می‌توانید رزولوشن ویدیو و نرخ فریم را برای کنترل روان بودن ویدیوها تنظیم کنید. این برنامه ضبط ویدیو همچنین برخی از ابزارهای ویرایش را ارائه می‌دهد تا به راحتی فیلم‌های ضبط شده خود را تغییر داده و بهبود بخشید و به اشتراک بگذارید.

می‌توانید ویدیوها را بدون واترمارک صادر کنید. این برنامه ضبط ویدیوی رایگان، ساده و کاربرپسند از تمام ویژگی‌های لازم برای پروژه ضبط ویدیوی خود پشتیبانی می‌کند و مناسب سبستم عامل اندروید است.

Camera MX مناسب موبایل برای ضبط ویدیو
Camera MX مناسب موبایل برای ضبط ویدیو
  1. برنامه ضبط ویدیو Adobe Premiere Rush  

اپلیکیشن Adobe Premiere Rush یک برنامه قدرتمند ضبط ویدیو و ویرایش است که دارای نسخه رایگان بوده و سازگار با سیستم عامل اندروید و iOS است. با این برنامه که جزو بهترین برنامه های ضبط ویدیو با گوشی است، می‌توانید به‌سرعت ویدیوهای UHD را متناسب با نیازهایتان ضبط کنید و از ویرایشگر داخلی قدرتمند آن برای بهبود بیشتر و حرفه‌ای و جلوه دادن به آنها استفاده کنید.

ویژگی دوربین حرفه‌ای آن به شما امکان می‌دهد ویدیوهای خلاقانه تا 4K را مستقیما از برنامه در هر جهت صفحه بگیرید، سپس می‌توانید از ابزارهای ویرایش آن مانند برش، افزودن عنوان، جلوه‌های صوتی، موسیقی پس‌زمینه، پوشش‌ها، انتقال‌ها و جلوه‌های دیگر برای بهبود بیشتر ویدیوهای ضبط شده خود استفاده کنید.

علاوه بر این، این برنامه از همگام‌سازی (ادغام) مبتنی بر Adobe Creative Cloud برای ویرایش پروژه‌های ویدیویی در چندین دستگاه پشتیبانی می‌کند و همچنین می‌توان به طور مستقیم از برنامه برای اشتراک ویدیوها در پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی بهره برد.

اپلیکیشن Adobe Premiere Rush
اپلیکیشن Adobe Premiere Rush
  1. برنامه ضبط ویدیو MAVIS

MAVIS یکی دیگر از بهترین برنامه های ضبط ویدیو با گوشی است. این اپلیکیشن دارای ویژگی‌های حرفه‌ای و سطح پخش مانند زاویه شاتر، تصویربرداری رنگی بی‌درنگ و شکل موج نوردهی و نرخ فریم سفارشی بین ۳ فریم در ثانیه و ۲۴۰ فریم در ثانیه است. گزینه‌های ضبط صدا بسیار گسترده هستند، از جمله ردیابی نظارت بر صدا و پشتیبانی از ضبط صدا از طریق دستگاه‌های متصل به پورت لایتنینگ آیفون.

نرخ بیت قابل انتخاب از 10 مگابیت بر ثانیه تا 100 مگابیت بر ثانیه در این برنامه منحصربه‌فرد است و کدهای زمانی تعبیه شده در فایل‌های ویدیویی ظاهر می‌شوند.

مانند FiLMic، MAVIS مجموعه گسترده‌ای از کنترل‌های حرفه‌ای را ارائه می‌دهد. رابط کاربری تمیز و حرفه‌ای است، اما مجموعه ابزارهای گسترده فقط برای کاربران iOS و بدون هزینه در دسترس است.

MAVIS مناسب ضبط ویدیو با تلفن همراه
MAVIS مناسب ضبط ویدیو با تلفن همراه
  1. برنامه ضبط ویدیو ProMovie Recorder

برنامه ProMovie Recorder از نظر پیچیدگی به MAVIS و FiLMic Pro نزدیک است، اما فاقد رابط‌های بصری آن برنامه‌ها است. این برنامه قدرت قابل توجهی از کنترل‌های دستی گرفته تا تنظیم میزان بیت را ارائه می‌دهد، اما استفاده از آن تقریبا به آسانی سایر برنامه‌ها نیست.

برخلاف FiLMic Pro، ProMovie Recorder برای دانلود رایگان است و در دسترس برای همه قرار دارد. برای حذف واترمارک از ویدیوهای صادر شده خود، باید یکبار خرید درون برنامه‌ای 3 دلاری انجام دهید.

برای دانش‌آموزان یا علاقه‌مندانی که می‌خواهند یک برنامه ضبط ویدیویی با کیفیت بالا را کاوش کنند، این مکانی برای شروع، بدون ریسک است. این برنامه برای سیستم عامل iOS است و از بهترین برنامه های ضبط ویدیو با گوشی محسوب می‌شود.

برنامه ProMovie Recorder برای ضبط ویدیو
برنامه ProMovie Recorder برای ضبط ویدیو
  1. برنامه ضبط ویدیو Videoshop Video Editor

برنامه Videoshop جزو بهترین برنامه های ضبط ویدیو با گوشی است که برای سیستم عامل‌های اندروید (Android) و iOS مناسب است. این یک برنامه ساده و توانا برای تولید ویدیوهای ویرایش شده ساده در تلفن هوشمند شما است.

با استفاده از این برنامه می‌توانید چندین کلیپ را ترکیب کنید، موسیقی اضافه کنید، عناوین را درج کنید و فیلترهایی را روی ویدیوهای خود اعمال کنید، سپس آن را در تقریبا هر کانال رسانه اجتماعی به اشتراک بگذارید.

برنامه Videoshop ایده‌آل برای ایجاد فیلم‌های کوتاه است و رابط کاربری ممکن است برای کارشناسان ویدیو بسیار ساده باشد. این برنامه دارای نسخه رایگان است، اما دسترسی به ویژگی‌های سطح حرفه‌ای آن نیاز به خریدهای درون برنامه‌ای دارد که از 5 تا 90 دلار متغیر است.

Videoshop برای ضبط ویدیو با گوشی
Videoshop برای ضبط ویدیو با گوشی

جمع بندی

بعد از اینکه فیلم‌های آموزشی پکیج خود را در یکی از این نرم‌افزارهای ضبط ویدیو روی گوشی ساختید، نگران فروش و کسب درآمد از آن نباشید. همواره وبه صورت نامحدود می‌توانید پکیج و دوره آموزشی در فروشگاه آریانگاران به فروش برسانید و برای خود کسب درآمد کنید. ما راه را به شما نشان داده‌ایم، درنهایت نیز برای فروش به شما خدمات حرفه‌ای و تبلیغات ارائه می‌دهیم. دیگر چه چیزی می‌خواهید؟

سوالات متداول

بهترین ضبط‌ کننده ویدیو برای اندروید کدام است؟

در گزینه‌های پولی، Filmic Pro بهترین ضبط‌کننده صفحه برای کاربران اندروید است زیرا دارای تمام ویژگی‌های پیشرفته برای ضبط کیفیت بالا است. در گزینه‌های رایگان، برنامه ضبط ویدیوی Open Camera برای ثبت فعالیت‌های صفحه نمایش شما بهتر عمل می‌کند.

آیا می‌توانم صدای داخلی را در اندروید با استفاده از برنامه ضبط صفحه ضبط کنم؟

بله، می‌توانید صدای داخلی موبایل خود را با استفاده از برنامه‌های ضبط ویدیو ضبط کنید.

آیا می‌توانم صفحه نمایش خود را در اندروید بدون هیچ برنامه‌ای ضبط کنم؟

تمام جدیدترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی دارای ضبطکننده صفحه نمایش داخلی هستند تا از صفحه اندروید شما عکس بگیرند. با این حال، این ضبطکننده ممکن است تمام قابلیت‌ها و ویژگی‌های لازم برای ضبط ویدیویی با ظاهر حرفه‌ای برای پروژه شما را نداشته باشد.

چه ویژگی‌هایی را باید در برنامه ضبط ویدیو برای اندروید جستجو کنم؟

برخی از ویژگی‌هایی که یک برنامه ضبط ویدیو باید داشته باشد عبارتند از کیفیت ویدیو، کیفیت صدا، امکان ضبط از هر دو صدای داخلی و میکروفون دستگاه، ابزار ویرایش، امکانات اشتراک‌گذاری و سهولت استفاده. علاوه بر این، شما باید ترجیحات خود را نیز در نظر بگیرید.

یوتیوبرها از کدام دستگاه ضبط ویدیو استفاده می‌کنند؟

اکثر کاربران یوتیوب برنامه Mobizen Screen Recorder را ترجیح می‌دهند زیرا یک رابط کاربری با کاربری آسان و ابزارهای باورنکردنی برای ضبط ویدیوی با کیفیت بالا در تلفن همراه ارائه می‌دهد.

5/5 - (2 امتیاز)

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • اسماعیل
    آذر 4, 1402 3:29 ب.ظ

    ممنون از مقاله خوبتون کدوم ابزارهای ضبط ویدیو با گوشی رایگان هستن؟

    پاسخ
  • سلام من گوشیم redmi note10 pro است و می خواهم با گوشیم فیلم برداری کنم طولانی ولی بهد از ده دقیقه ویدئو ویدئو قطع میشه و گوشی داغ می کنه باید چیکار کنم تا بتونم مثلا یک ویدئو یک ساعه و ویدئو طولانی بگیرم.

    پاسخ
    • نگار خورنگ
      نگار خورنگ
      دی 9, 1402 9:38 ق.ظ

      نیمای عزیز، احتراما این به خاطر سخت‌‎افزار گوشی همراه شما است. شاید فیلمبرداری سریالی و سپس چسباندن آن‌ها کنار هم بتواند برای شما مفید باشد. و اینکه میزان سلامت باتری خود را چک کنید و در صورت نیاز آن را عوض کنید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دامنه hezardokan.com به فروش می‌رسد 🙂

هزاردکان، پرفکت برای سایت فروشگاهی و مارکت پلیس

دامنه khoshkhoshon.ir به فروش می‌رسد 🙂

خوش خوشون، پرفکت برای سایت تبلیغاتی، تخفیف و …

دامنه yetamas.com به فروش می‌رسد 🙂

یه‌تماس، پرفکت برای سایت های خدماتی و مشاوره و …

دامنه زیبای startu.ir به فروش می‌رسد 🙂

استارتو، پرفکت برای سایت های تکنولوژی، خبری، کسب و کار،  و …

دامنه زیبای ghandil.com به فروش می‌رسد 🙂

قندیل، پرفکت برای سایت خدماتی، گردشگری و …

جدیدترین مقالات آریانگاران

اینجا برای تبلیغات شما است

شماره هماهنگی: 09360589298

فهرست