10 سایت رایگان تبلیغ وبلاگ سایت|حرف های ارزشمند در سالن خالی

مقدمه ای بر لیست سایت تبلیغ رایگان سایت

لیست سایت رایگان تبلیغ وبلاگ سایت را همین الان در یک گوشه یادداشت کنید. این لیست برای این است که این احساس به شما دست ندهد که در حال صحبت کردن تنها برای خود هستید.

حس بدی است، مگر نه؟

در مقام یک بازاریاب یا کانتنت مارکتر، تبلیغ و هدایت ترافیک ارگانیک به سمت سایت اصلا کار آسانی نیست. اگرچه حدود 4.5 میلیارد کاربر فعال در بستر اینترنت حضور دارند، اما در همان حال 80 درصد محتواهای داخل اینترنت هیچگاه دیده‌ نمی‌شوند.

این دقیقا نقطه اهمیت و قدرت سئو یا بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو را نشان می‌دهد. اینکه بتوانید در میان این حجم از جمعیت، کاربران را به سمت محتواهای خود در وبلاگ جذب کنید نیاز به کارهای اصولی دارد.

شما در کنار سئوی محتواهای وبلاگ یا مقالات یا posts، کارهای دیگری نیز می‌توانید برای بهبود و ارتقای وضعیت جذب ترافیک و دیده‌ شدن کسب و کار خود انجام دهید.

لیست 10 سایت رایگان تبلیغ وبلاگ به درد همین الان می‌خورد.

تبلیغ رایگان مقالات در سایت های خارجی و داخلی
تبلیغ رایگان مقالات در سایت های خارجی و داخلی

چرا سایت رایگان تبلیغ وبلاگ انتخاب کنم؟

برای تبلیغ و ارتقای وضعیت محتواهای سایت خود باید کانال مناسب با مخاطبان برقرار کنید. به عبارتی استراتژی شما باید در جهت جذب کاربر و خواننده از پلتفرم‌های مختلف باشد.

نظرتان در مورد جذب کاربران به بخش مقالات سایت از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و یوتیوب چیست؟

این دقیقا نقطه نیاز شما به ایجاد حساب در سایت رایگان تبلیغ وبلاگ را مشخص می‌کند.

  • سایت رایگان برای تبلیغ وبلاگ سایت به شما کمک می‌کند که استراتژی ارتقا وبلاگ را متنوع کنید تا بتوانید از چندین منبع، ترافیک دریافت کنید.

می دونی چجوری برای مقالات وبلاگ عنوان جذاب و خواستنی انتخاب کنی؟

لیست سایت های رایگان و مشهور برای تبلیغ وبلاگ 

یک مزیت بسیار مهم سایت رایگان برای تبلیغ وبلاگ این است که شما بدون اینکه هزینه کنید به جامعه آماری خفن و تمام‌نشدنی دسترسی دارید. در اینجا ده سایت را برای شما لیست کرده‌ایم که می‌توانید وبلاگ خود را به صورت رایگان ارتقا دهید و تبلیغ کنید.

آثار این کار را نیز در طولانی‌مدت بر روی کسب و کار خود مشاهده خواهید کرد.

  1. Medium
  2. Pocket
  3. Quuu promote
  4. Pinterest
  5. YouTube
  6. Instagram
  7. Facebook Groups
  8. Flipboard
  9. Triberr
  10. AllTop

1-مدیوم – Medium| سایت رایگان برای تبلیغ وبلاگ

چقدر با سایت رایگان برای تبلیغ وبلاگ مدیوم آشنایی داری؟ این ابرقدرت دنیای محتوا و مقاله جایی است که می‌توانید وبلاگ خود را در آنجا تبلیغ کنید.

مدیوم را می‌توان تحت عنوان مشهورترین سایت رایگان تبلیغ وبلاگ دانست. چرا که بازدید این وبسایت نزدیک به 100 میلیون نفر در ماه است.

به طور معمول از پلتفرم سایت مدیوم برای ایجاد محتوای تاثیرگذار و جهت دهنده به افکار استفاده می‌شود. بسیاری از نویسندگان برای منتشر کردن نوشته‌های خود از این پلتفرم استفاده می‌کنند.

مشابه همین پلتفرم در داخل کشور خودمان می‌توان به پلتفرم ویرگول اشاره کرد.

وبلاگ شما باید استانداردهای medium را داشته باشد

شما می‌توانید مستقیم مقالات خود را وارد مدیوم کنید بدون اینکه به سئوی سایت خود آسیب رسانده باشید

مدیوم بعنوان سایت رایگان برای تبلیغ وبلاگ امکان انتخاب و تعریف برچسب برای کاربران فراهم کرده است.

سایت رایگان تبلیغ وبلاگ
سایت رایگان تبلیغ وبلاگ

2-پاکت – Pocket | سایت رایگان برای تبلیغ وبلاگ

Pocket یک سایت برای نشانه‌گذاری اجتماعی است. شما از این پلتفرم به عنوان یک سایت رایگان تبلیغ وبلاگ سایت می‌توانید استفاده کنید.

کاربران در  این سایت می‌توانند وبلاگ‌های مختلف، فیلم‌ها، داستان‌ها از نشریه‌ها و سایت‌های مختلف را ذخیره کنند.

اگر کاربر بر روی دکمه pocket کلیک کنید، وبلاگ شما را در لیست خود ذخیره کرده است. این خود یک راه عالی برای ایجاد ترافیک مداوم و همیشگی به داخل سایت است.

بعلاوه که پوکت امکان اشتراک‌گذاری برای کاربران را نیز فراهم کرده است.

3-کو پروموت – Quuu Promote | سایت برای تبلیغ وبلاگ

یک ابزار رایگان برای تبلیغ وبلاگ است که برای افزایش ترافیک و تعامل در پست‌های وبلاگ طراحی شده است. این ابزار با جذب منشن‌های اجتماعی و سوشیال سیگنال‌ها به بهبود سئوی ارگانیگ کمک خواهد کرد.

و اما روش کار آن چگونه است؟

وقتی شما شروع به کار با این ابزار می‌کنید، در گام اول می‌توانید یکی از مقالات خود را به همراه یوآرال آن کپی کنید. از این بعد را سایت برای شما انجام می‌دهد. این پلتفرم با اعتبار دامنه بالا و بازدیدکنندگان زیاد، محتوای شما را با افراد واقعی به اشتراک خواهد گذاشت.

تبلیغ در حالت عمومی با پرداخت هزینه همراه است. اما این پلتفرم هزینه‌های پروموشن شما را تا حد زیادی کاهش داده است.

شما یک دسته هدف را برای بلاگ پست‌های خود انتخاب می‌کنید. یعنی شما کاربران وقعی مد نظر خود را هدف گرفته‌اید. پرتاب و جذب کاربران گام بعدی این پروسه‌ی پروموت مقالات وبلاگ خواهد بود.

4-پینترست – Pinterest | پلتفرم رایگان برای تبلیغ وبلاگ

همانطور که می‌دانید، شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین کانال‌ها برای تبلیغ مقالات وبلاگ است. پینترست در صدر این شبکه‌ها قرار دارد. برای شروع چه چیزی بهتر از محیط پرطرفدار و پربازدید پینترست؟

کریستین بیکر یکی از مدیران بازاریابی در هاب‌اسپات می‌گوید:

“بیش از 250 میلیون نفر در پینترست حضور دارند. نمی‌دانم چرا مارکترها نسبت به حضور در این پلتفرم بالقوه مقاومت می‌کنند؟”

ناگفته نماند که حدود 90 درصد کاربران برای تصمیم‌گیری خرید به محتوای موجود در شبکه نگاه می‌کنند. بدین معنی که خرید ان‌ها نتیجه دیدن یا خواندن یک محتوا یا مقاله در اینترنت است.

باز هم از باز کردن حساب در پینترست واهمه دارید؟

یادتان نرو که در پست‌های خود در پینترست حتما از هشتگ‌ها و کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید.

راهنمایی ویژه آریانگاران)

برای محیط پینترست تحت عنوان سایت رایگان تبلیغ وبلاگ سایت، می‌توانید اینگونه عمل کنید که بخشی از مقاله را وارد این محیط کنید. یادتان نرود باید حتما و بهتر است که حتما آدرس یو آر ال مقاله را در این بخش وارد کنید.

5- یوتیوب – YouTube | کانال ویدیویی رایگان برای تبلیغ وبلاگ

در پروسه پیدا کردن سایت برای تبلیغ وبلاگ کار دیگری وجود دارد که می‌توانید خیلی خفن روی آن کار کنید. آن هم دوباره سازی و تعریف مجدد یک پست به فرمت دیگری برای کانال‌های انتشار دیگر است.

بعنوان مثال شما یک پست در وبلاگ خود در مورد یک عنوان نوشته و منتشر کرده‌اید. حال اطلاعاتی که دارید را می‌توانید به صورت یک پست ویدیویی برای یوتیوب بسازید.

استفاده مجدد از مقالات وبلاگ و محتواهای سایت در پلتفرم‌ها انتشار ویدیو از جمله یوتیوب، ترافیک سایت را بالا خواهد برد. همین مسئله در افزایش آگاهی از برند یا brand awareness نیز بسیار تاثیرگذار است.

برادن بکر، یک استراتژیست ارشد سئو در هاب‌اسپات می‌گوید:

“هر روز، 5 میلیارد محتوای ویدیویی در یوتیوب پلی و مشاهده می‌شود. طبق گزارش Ominicore، تقریبا میانگین تماشای محتواهای ویدیویی یوتیوب، 40 دقیقه است. این نسبت به سال قبل حدود 50 درصد افزایش یافته است”

این اعداد مو به تن آدم سیخ می‌کند. 

چگونه و با چه جراتی می‌توانید از یوتیوب به عنوان یک کانال و سایت رایگان برای تبلیغ وبلاگ سایت غافل بمانید؟

یوتیوب-بهترین کانال انتشار محتوای ویدیویی
یوتیوب-بهترین کانال انتشار محتوای ویدیویی

6-اینستاگرام – Instagram | شبکه اجتماعی رایگان برای تبلیغ وبلاگ

دیگر رسانه اجتماعی قدرتمندی که می‌توانید برای تبلیغ وبلاگ خود از آن استفاده کنید، اینستاگرام است. اینستاگرام در کل دنیا و بخصوص در کشور ایران، طرفداران و کاربران زیادی دارد.

این سایت به تنهایی 1 میلیارد کاربر در ماه را دارد. 

یادتان است قبلا حساب‌های دارای 10 هزار فالور به بالا می‌توانستند یک لینک در استوری اینستاگرام خود قرار دهند. با بالا کشیدن صفحه از پایین به بالا، لینک فعال می‌شد. همین یک گام برای بهبود غیر مستقیم سئوی سایت و جذب ترافیک ارگانیک به سایت بود.

این روزها این محدودیت را برداشته‌اند. تمام حساب‌ها با هر تعداد فالوور می‌توانند در استوری خود لینک یوآرال‌های مختلف را قرار دهند. و از آن بعنوان یک CTA بهره ببرند.

از دیگر کارهایی که می‌توانید انجام دهید، اشتراک‌گذاری آدرس سایت یا وبلاگ سایت در بیوی اینستاگرام است.

7-فیس بوک – Facebook | شبکه اجتماعی رایگان برای تبلیغ وبلاگ

این روزها همه می‌دانند که باید در فیس بوک فعالیت داشته باشند، اما آیا همه آن‌ها می‌دانند که استفاده از گروه‌های فیس بوک یکی از راه‌های برتر برای دسترسی پیدا کردن به کاربران است؟

همین الان بیش از 1.4 میلیارد نفر در دنیا از گروه‌های فیس‌بوک استفاده می‌کنند. بیش از 10 میلیون گروه فیس بوک در دنیا وجود دارد.

حال یا خودتان یک انجمن یا گروه طرفداران دارید و یا به گروه‌هایی در جایگاه خود می‌پیوندید و در آن‌جا، وبلاگ سایت خود را تبلیغ می‌کنید.

8-فلیپ بورد – Flipboard

فلیپ بورد یک سایت جمع‌آوری محتوا است که در لیست 10 سایت رایگان تبلیغ وبلاگ سایت قرار دارد. این سایت به کاربران اجازه می‌دهد که مطالب مختلف را از چندین منبع مختلف در یک مکان بخوانند.

ایده‌ی جالبی است، مگر نه؟

فکرش را بکنید که شما در مورد یک عنوان خاص وارد سایتی می‌شوید که چندین منبع از وبلاگ‌های مختلف را برای شما لیست کرده‌ است.

شما به‌عنوان یک ناشر می‌توانید سایت خود را اضافه کنید و وبلاگ خود را در این سایت اضافه کنید.

زمانی که شما یک وبلاگ پست می‌کنید، کاربران به سمت سایت شما ریدایرکت می‌شوند. همین به معنای روانه شدن ترافیک ارگانیک به سوی سایت شما است.

9-تریبر – Triberr | سایت برای تبلیغ وبلاگ

تربیر تنها یک سایت رایگان تبلیغ وبلاگ سایت نیست. اینجا سایتی است که وبلاگ‌نویسان و اینفلوئنسرها برای تقویم محتوانویسی خود به آن سر می‌زنند.

منطق این سایت رایگان برای ارتقای وبلاگ سایت این است که شما بر اساس علایق خود به گروه‌ها می‌پیوندید. وبلاگ خود را تبلیغ می‌کنید، متعاقبا اشتراک‌گذاری، ترافیک و در معرض دید بودن بیشتری را دریافت خواهید کرد.

شما یک یو آر ال – URL را انتخاب می‌کنید، سپس TRIBERR پست یا نوشته شما را مخاطبان دیگر نشان می‌دهد. مخاطبانی که احتمال اشتراک‌گذاری محتوای شما توسط آنان با دیگران زیاد است.

شما نیز همین را می‌خواهید، مگر نه؟

10-آل تاپ – AllTop 

آل تاپ از دیگر سایت‌های رایگان تبلیغ وبلاگ سایت است. مانند مورد قبلی، alltop نیز به کاربران امکان مشاهده محتوا از منابع مختلف را فراهم کرده است.

بازاریابان یا صاحبان وب‌سایت می‌توانند با ارسال درخواست از طریق صفحه تماس، سایت خود را برای فهرست شدن در آل تاپ ارسال کنند. بعد از پذیرش درخواست شما، وبلاگ در سایت آلتاپ لیست خواهد شد.

تبلیغ رایگان وبلاگ در دیگر سایت های پربازدید
تبلیغ رایگان وبلاگ در دیگر سایت های پربازدید

دیگر سایت‌های رایگان برای تبلیغ مقالات سایت

تا به اینجا که مهمان ما در آریانگاران بودید، بگذارید به شما چند پلتفرم دیگر برای تقویت و تبلیغ وبلاگ سایت معرفی کنیم.

ویرگول

ویرگول از پلترم‌های انتشار مقاله رایگان با اعتبار دامنه بالا در داخل کشور است. شما با ایجاد یک حساب کاربری به نام کسب و کار خود در ویرگول و باز انتشار مقالات موفق و کلیدی سایت در ان می‌توانید ترافیک خوبی برای سایت خود ایجاد کنید.

از طرفی حتی اگر ترافیک بالایی به سایت شما جذب نشود، اعتبار دامنه، رتبه‌بندی ارگانیک و آگاهی برند بیشتری را تجربه خواهید کرد.

ما هم در ویرگول هستیم
ما هم در ویرگول هستیم

لینکدین

بله، لینکدین محیطی حرفه‌ای و تخصصی است. همین خود یک دلیل برای وارد کردن کسب و کارتان به داخل این پلتفرم جدی و پروفشنال است.

می‌توانید بخشی از مقالات خود را در لینکدین قرار دهید و از کاربران بخواهید برای مرور و مطالعه کامل مقاله به سایت یا مقالات شما سر بزنند.

تلگرام و واتساپ

از دیگر موارد لیست سایت رایگان تبلیغ وبلاگ سایت، می‌توان به شبکه‌های اجتماعی پرکاربرد در داخل کشور اشاره کرد. قدرت تلگرام و واتساپ در ایجاد آگاهی از برند و دریافت بک لینک و ترافیک را دست کم نگیرید.

جمع بندی)

به شما یک لیست از ده سایت رایگان تبلیغ وبلاگ سایت را معرفی کردیم. خودمانیم نام چندتایی از آن‌ها را هم تا به حال نشنیده بودید ☺

نه جدی!

برای تبلیغ مقالات و وبلاگ سایت خود حتما از قدرت پلتفرم‌های پربازدید و معتبر بهره ببرید. این جادوی بی بروبرگشتی است که تنها حرفه‌ای‌ها به سمت آن خیز برمی‌دارند.

از جمله این سایت‌های رایگان برای تبلیغ کردن وبلاگ سایت می‌توان به medium، alltop، فیس بوک گروپ، pocket، یوتیوب، اینستاگرام و دیگر پلتفرم‌ها اشاره کرد.

دیگر منتظر نمانید.  امتحان کنید، حتما نتیجه استفاده از سایت و پلتفرم رایگان تبلیغ وبلاگ سایت را نیز در با ما درمیان بگذارید.

سایت های رایگان تبلیغ وبلاگ و مقالات سایت
سایت های رایگان تبلیغ وبلاگ و مقالات سایت
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دامنه hezardokan.com به فروش می‌رسد 🙂

هزاردکان، پرفکت برای سایت فروشگاهی و مارکت پلیس

دامنه khoshkhoshon.ir به فروش می‌رسد 🙂

خوش خوشون، پرفکت برای سایت تبلیغاتی، تخفیف و …

دامنه yetamas.com به فروش می‌رسد 🙂

یه‌تماس، پرفکت برای سایت های خدماتی و مشاوره و …

دامنه زیبای startu.ir به فروش می‌رسد 🙂

استارتو، پرفکت برای سایت های تکنولوژی، خبری، کسب و کار،  و …

دامنه زیبای ghandil.com به فروش می‌رسد 🙂

قندیل، پرفکت برای سایت خدماتی، گردشگری و …

جدیدترین مقالات آریانگاران

اینجا برای تبلیغات شما است

شماره هماهنگی: 09360589298

فهرست